Vorig jaar hebben we naar aanleiding van de verhoging van de alcoholleeftijd de eerste interactieve avond gehouden. Dit om je een andere kijk op het onderwerp te geven en jullie positieve energie te geven. Deze avond is zowel vanuit jullie als vanuit ons als bestuur zeer positief ervaren en daarom is er besloten er dit jaar een vervolg aan te geven met het thema: “Hoe organiseer je een succesvol evenement?” Deze zal plaats vinden op donderdagavond 27 november 2014 vanaf 19.45 tot 22.15 uur in Het Panorama, Biesboschweg 1 in Drimmelen.
Hoe organiseer je een succesvol evenement? En welke factoren zorgen voor dit succes?
Tijdens deze avond zullen verschillende gastsprekers hun ideeën en ervaring komen delen, waarna de verschillende bestuurders met elkaar in aan de slag gaan om tot een nieuw succesvol evenement te komen. De avond wordt geopend met gastspreker Joop Soree, directeur van Paaspop Events BV welke onder andere verantwoordelijk is voor de organisatie van Paaspop Schijndel. Gevolgd door Stan van den Dobbelsteen, eigenaar van evenementenbureau Van Den Bobbelsteen BV en de helft van het succesvolle duo “Het Feestteam”.
Het beloofd een inspirerende avond te worden, die je zeker niet wilt missen.
Graag horen wij of jullie hierbij aanwezig zijn. Laat het even weten via: Info@kpjbrabant.nl