Op donderdag 27 november 2014 organiseren we weer een interactieve avond voor bestuursleden van alle lid zijnde KPJ’s van Brabant. Deze avond heeft dit keer het thema: “Hoe organiseer je een succesvol evenement?”. De avond bestaat uit twee gedeeltes: In het eerste gedeelte komen twee gastsprekers aan bod, die elk hun eigen inzichten geven op het onderwerp. In het tweede gedeelte maken we het wat interactiever en zullen de inzichten van de gastsprekers en die van de aanwezigen bij elkaar gebracht worden. Op deze manier hopen we dat de avond een succesvolle bijdrage levert aan het organiseren van jullie evenementen in de regio.
We mogen alvast verklappen wie de gastsprekers zullen zijn:
* Stan van den Dobbelsteen, eigenaar van evenementenbureau Van Den Bobbelsteen BV en de helft van het succesvolle duo “Het Feestteam”
* Joop Soree, directeur van Paaspop Events BV welke onder andere verantwoordelijk is voor de organisatie van Paaspop Schijndel
De avond zal plaatsvinden in het Panorama in Drimmelen.
Meer informatie over de tijd, exacte locatie en aanmelding ontvangen jullie zo spoedig mogelijk per e-mail. Zet 27 november alvast in je agenda! Tot dan!